Странице

среда, 18. април 2012.

Pocetak - moje skromno iskustvo

Iz naslova se vidi da nisam strucnjak u ovoj oblasti ali sam za nekoliko proteklih godina stekao neko pocetno iskustvo i zelim da ga podelim sa onima koje to zanima a nemaju prilike da saznaju od nekoga sa ovih prostora.
Kamo srece da sam ja imao nekoga da me uputi, moja "skolarina" ne bi bila tako skupa.
Interesovanje za ovaj oblik pletenja pocelo je pre nekoliko godina, tacnije, 2009. godine kada sam i nabavio prvu rucnu masinu za pletenje. Tome je prethodilo visimesecno istrazivanje po internet stranicama, koje i danas traje, da bih nakon tih nekoliko meseci odabrao jednu, mnogi se slazu sa tim, najprostiju masinu, Bond Elite.
Svedoci smo da je pletenje, pre svega ono sto nazivamo rucni rad, strikeraj, ponovo u trendu. Pletenjem, kao rucnim radom, pocele su da se bave i mnoge poznate licnosti pa ono sve vise dobija ponovo na popularnosti. Povratkom strikeraja povecalo se i interesovanje za rucnim masinskim pletenjem a ono ne ide bez neke masine za to.
Ali da krenem nekim redom, prvo klot.

Нема коментара:

Постави коментар